Playlists
Sign up
7

'LearnINN' – inovacijų kūrimas darbe su jaunimu

Join
OverviewBadges

'LearnINN' – inovacijų kūrimas darbe su jaunimu

Join

Content

Šis mokymosi grojaraštis veda jus per pagrindinius dizaino mąstymo proceso etapus:
Įsijautimas → Apibrėžimas → Idėjų generavimas → Prototipų kūrimas → Testavimas.

Jis pateikiamas darbo su jaunimu ir inovacijų kontekste. Eidami per veiklas, tyrinėsite, kaip į žmogų orientuotas dizaino mąstymas, skaitmeniniai įrankiai ir kūrybinis bendradarbiavimas gali padėti spręsti realius iššūkius jūsų darbe.

Baigę šį grojaraštį ir surinkę bent 4 teminius ženkliukus, gausite galutinį pripažinimo ženkliuką už aktyvų mokymąsi apie inovacijų plėtrą darbo su jaunimu srityje. Šį ženkliuką galėsite sugeneruoti ir sertifikato pavidalu bei jį rasto savo kontrolinės panelės skiltyje 'Sertifikatai'
Bendras mokymosi laikas yra 30 valandų, sudarytų iš individualaus ir grupinio mokymosi tiek gyvai, tiek internetu.

Mokymasis ir atvirieji ženkliukai, gaunami šiame mokymosi grojaraštyje, yra suderinti su ETS kompetencijų modeliu jaunimo darbuotojams, taip pat su EntreComp kompetencijų modeliu bei ESCO duomenų baze.

Šis mokymosi grojaraštis yra KA2 bendradarbiavimo partnerystės projekto Learn INN, kurį remia Europos Sąjungos Erasmus+ programa, dalis.



Activities to complete

Complete the following activities, earn badges and you will see your playlist progress updated
Į žmogų orientuotas dizaino mąstymas
Mandatory
6 hours
View full activity

Content

Turinys
Į žmogų orientuoto dizaino mąstymo apibrėžimo etape tai, ką sužinojome per empatijos etapą, paverčiame aiškiu iššūkiu, kurį norime spręsti. Tai reiškia tikrųjų poreikių, slypinčių už žmonių žodžių ar veiksmų, atpažinimą ir jų suformulavimą taip, kad tai įkvėptų kūrybiškus sprendimus.

Vienas iš galingiausių šio etapo įrankių yra klausimas „Kaip mes galėtume…?“. Jis padeda problemas suformuluoti kaip atvirus klausimus ir galimybes. Darbe su jaunimu šis žingsnis itin svarbus: jaunų žmonių realijos yra įvairios ir sudėtingos, o tinkamai suformuluota problema užtikrina, kad dirbsime su tikruoju iššūkiu, o ne tik su akivaizdžiausiu.

Apibrėžimo etape jūs išnarstote savo empatijos etapo išvadas į poreikius ir įžvalgas bei suformuojate prasmingą iššūkį. Remdamiesi savo supratimu apie naudotojus ir jų aplinką, sukurkite aiškų ir veiksmingą problemos teiginį.

Kai turime aiškius teiginius, metodas „Kaip galėtume…?“ padeda judėti tinkama kryptimi idėjų generavimo link:

  • „Kaip“ reiškia, kad atsakymo dar neturime.
  • „Mes“ iš karto įtraukia bendradarbiavimo ir komandinio darbo elementą.
  • „Galėtume“ pabrėžia, jog yra daug skirtingų kelių, o ne vienintelis sprendimas.

Praktika: naudokitės pridėta šablono forma savo „Kaip mes galėtume…“ teiginiui parengti.

Kai kurie šie žodžiai gali padėti jums pradėti formuluoti teiginį, remiantis ankstesnio įsijautimo etapo rezultatais.



Šaltinis: The Design Thinking Toolbox (Micheal Lewrick, Patrick Link, Larry Leifer).

Eksperto patarimas
Nėra teisingo ar neteisingo būdo sukurti „Kaip galėtume“ (HMW) klausimą.
  • Pasitikėkite savo nuojauta, kad nuspręstumėte, ar klausimas atitinka problemos teiginį.
  • Jei jis tinkamai suformuluotas, jausite motyvaciją generuoti idėjas. Jei ne – dažniausiai idėjų sugalvoti sunku.
  • Dažnai veiksmingiau yra parengti kelis HMW klausimus tam pačiam teminiam laukui, užuot ginčijusis dėl tobulo formuluotės varianto.
  • Kiekvienas klausimas gali būti vertinamas kaip prototipas ir išbandytas trumpame idėjų generavimo (brainstorming) užsiėmime.
  • Tas, kuris veikia geriausiai, gali būti toliau vystomas.

Skaitykite daugiau: Design Sprint Toolkit
Šaltinis: Google Design Sprint Kit: https://designsprintkit.withgoogle.com/methodology/overview

Žiūrėkite: „User Needs Statement in Design Thinking“





Resources

Get activity badge

Poreikių teiginio kūrėjas Get this badge

Aš gavau šį ženkliuką už įgūdžių lavinimą kaip aiškiai ir atvirai apibrėžti iššūkius į vieną problemų/poreikių teiginį bei formuluojant klausimus „Kaip mes galėtume…“.
Aš praktikavausi įgūdžius paversti įžvalgas iš empatijos etapo į problemų suformulavimą taip, kad jos kviestų naujoms idėjoms ir naujoviškiems sprendimams.

Šis ženkliukas yra KA2 Bendradarbiavimo Partnerystės projekto "Learn INN", kurį remia Europos Sąjungos Erasmus+ programa, dalis.
Tasks
Task no.1
Evidence verified by: one activity organiser
Pasidalinkite bent vienu „Kaip mes galėtume…“ klausimu, kurį padėjote sukurti.
Kodėl šis klausimus jums atrodo įkvepiantis ir naudingas sprendimų paieškai?

Skills

ESCO
#innovate
ETS-TR
#Choose and designing appropriate methods for collecting, interpreting and disseminating information (data, resources, findings, etc.)
ETS-TR
#Where applicable, includes the community’s needs in the programme design
ESCO
#demonstrate empathy
#Siekti užsibrėžtų edukacinių tikslų pasitelkiant konkrečius būdus ir metodus, kurie skatina kūrybiškumą ir problemų sprendimą
ETS-TR
#Facilitates problem solving
#Siekti užsibrėžtų edukacinių tikslų pasitelkiant konkrečius būdus ir metodus, kurie skatina kūrybiškumą ir problemų sprendimą
ETS-TR
#Enables participants to be creative and think out of the box
ESCO
#brainstorming ideas
#Atvirumas naudoti skirtingus būdus ir metodus, skatinančius kūrybišką mąstymą bei problemų sprendimą
ETS-TR
#Understands the impact of Artificial Intelligence on choosing learning objectives when using online platforms for learning
ESCO
#innovate
ESCO
#build craft prototypes
#Siekti užsibrėžtų edukacinių tikslų pasitelkiant konkrečius būdus ir metodus, kurie skatina kūrybiškumą ir problemų sprendimą
Activities: 5
Started: 23
Completed playlist: 23
Time to complete: 13 hours 30 minutes
Share:

Organisers

Awero

Badge issuer recognized with

Awero not-for-profit organisation manages this platform and develops it together with leading educational organisations. The European Union's programme Erasmus+ granted co-funding for building the first version of this platform. Contact support@awero.org.
Platform
Change to another language:
Co-funded by the Erasmus+ programme of the European Union
HomeMapActivitiesPlaylists